.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران زمستان امسال بامشكل كمبودگازمواجه‌ است

مخبر كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي از كمبود و بروز مشكلاتي در جريان گاز در زمستان سال جاري در استان مازندران خبر داد.

"سيد علي ادياني" روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا در قائمشهر گفت: با توجه به توليد و نياز گازي كشور و تراز منفي اين دو فاكتور ، در زمستان امسال نيز با مشكل كمبود گاز مواجه هستيم.

وي ميزان توليد گاز كشور در زمستان سال جاري را روزانه ‪ ۴۵۰‬ميليون متر مكعب برشمرد.

وي با اشاره به اينكه ميزان كمبود گاز به شرايط جوي وابسته است ادامه داد: تدابيري انديشيده شده كه با بروز كمبود گاز مصارف خانگي گاز تزريقي نيروگاهها و صنايع حذف شود و به ‪ ۳۰‬ميليون مترمكعب در روز كاهش يابد و مابقي گاز صنايع براي مصارف خانگي استفاده شود.

وي ادامه داد: كشور از سال ‪ ۱۳۷۴‬با كمبود گاز مواجه است و پيش بيني سوخت جايگزين براي صنايع و نيروگاهها در نظرگرفته شد.

"ادياني" بحران كمبود گاز در زمستان سال گذشته را ناشي از قطع بدون هماهنگي شده گاز وارداتي تركمنستان دانست و گفت: گروهي از وزارت نفت ايران براي تمديد قرارداد نفتي با تركمنستان اعزام مي‌شوند.

وي تصريح كرد: در صورت تمديد اين قرارداد نفتي ايران با مشكل كمبود گاز در زمستان سال جاري مواجه نخواهد شد.

نماينده مردم قائمشهر ، سوادكوه و جويبار در پاسخ به اين سوال در خصوص اظهارنظرهايي در زمينه وجود مشكل لوله كشي گاز قائمشهر منجر به بحراني كردن افت و قطع گاز اين شهرستان در سال گذشته شده بود گفت: در زمستان سال گذشته پس از وقوع بحران گاز در قائمشهر مدير عامل شركت ملي گاز كشور طي اظهارنظري به وجود پاره‌اي مشكلات در لوله كشي گاز قائمشهر اشاره كرد.

وي با اشاره به اينكه نظر اين مسوول در جايگاه كاري‌اش كارشناسي بوده افزود: ولي اين مولفه به تنهايي دليل كمبود و يا قطعي گاز شهرستان قائمشهر نبود چرا كه سالها است كه همين لوله‌هاي گاز موجود ، گازرساني و زمينه به وجود آوردن فضاي مطلوب گرما را در زمستان براي شهروندان قائمشهر فراهم آورد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آبان 1387
لطفا آقاي ادياني شما و امثالهم تشريف ببريد و ... .چرا كه چطور ممكن است در يك دولت خدمتگزار بعد از آنهمه فاجعه قطعي گاز پارسال، تازه بخواهد هياتي براي تمديد قرارداد به تركمنستان برود...ادياني جان، جيك جيك مستانت موقع راي گيري بود فكر زمستان امسال و بي گازي نبود؟؟؟؟؟
نا شناس 1 آبان 1387
خدا پدر و مادرت را بیامرزد آقای ادیانی که قسمتی هر چند کوچک از حرف دل ما را زدی.
پارسال این مثلا مسئولین!! بهانه ای نبود که نیاورند و صد البته این بهانه های واهی را در مورد هر شهر و استانی که با این مشکل مواجه بود بکار می بردند.مشکل این حضرات اینستکه فکر می کنند که مردم مثل خودشان بی مطالعه و ساده هستند و پیگیر مسائل نیستند و مثلا منتظر هستند ببینند که کسایی زاده چه می گوید و هر چه هم که او بگوید نعوذ و بالله وحی منزل است.در مورد قطعی گاز قائم شهر این بهانه آخری (مشکل لوله کشی گاز البته بعد از بهانه های پشت سر هم دیگر و انتهای خط بودن ) واقعا خنده دار بود بقول دکتر ادیانی چطور تا قبل از قطع صادرات گاز ترکمنستان ما این شانزده سال کوچکترین مشکلی از این بابت نداشتیم ولی حالا که ترکمنستان گاز صادراتی خود به ایران را قطع کرد مشکل لوله کشی هم برای ما بوجود آمد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بجای این حرفهای توخالی هر چه زودتر قرارداد را بعد از یکسال نهایی کنید که مایی که برنج کیلویی 3000 تومانی می خوریم اینقدر عقلمان به این چیزها قد می دهد.لابد برنجی که شما می خورید ارزان قیمت است!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.